Malin Lidgren

iDAG BJÖD JAG HEM JULEN

Kategori: Hemma hos oss

Svamparna från rusta är inhandlade, dock står de väldigt dåligt av sig själva så valde att sätta "tassar" som man har under möbler under dom och täckte de med hjälp av de grå stenarna.
Hittade lite grått band som jag knöt runt istället för det ljusblå jag i regel har.
Nu ska jag bara försöka hitta små ljuslyktor i rött, svart eller grått att ha på tavellisten.
De turkosa i köket läggs åt sidan och nu ska jag bjuda in den röda julen. Jag hittade en liten omålad duk som jag valde att måla och inspirerades av alla julstjäronor som går att köpa överallt.
Så här är resultatet.

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Du är så duktig Malin!

    2011-11-26 | 14:46:28
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • me säger:

    Haha vad har jag gjort för att förtjäna de orden? =)

    2011-11-27 | 00:33:05

Kommentera inlägget här: