Malin Lidgren

Basen är färdig!

Kategori: Hemma hos oss

Nu har själva basen till Jamie's rum äntligen blivit klar, vi har prioterat annat just därför att hans rum inte används än. Rummet har i alla fall målats vitt och en bit mellan fönster och garderob rött. Min tavla jag målade förut har hängts upp och vimplarna jag gjorde i början av sommarn. Det saknas en hel del inredning så som gardiner, blommor och framför allt leksaker och annat barnvänligt. Men den biten återstår nu, det roligaste! Sen på bilden som ni ser har vi en vanlig 90 säng med förvaring under så att vuxna kan sova i om det är en jobbig natt eller om någon sover över. Lådorna under sängen ska målas vita och sen ska jag försöka hitta räcken så liten kan börja sova där framöver. Det lär inte bli under de närmsta månaderna i alla fall, min grabb äter fortfarande på nätterna....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: