Malin Lidgren

Nytt!

Kategori: Hemma hos oss

Jag fick den underbara kastrullen i julklapp! Den passar utmärkt in med de jag redan äger.
Ni kan även se mina träredskap jag fick utav Susanne. De var välbehövliga upptäckte jag när jag nu har bakat en del då mina gamla i plast ger vika.
Jag köpte även på mig den här tillbringaren som jag tänkt servera sås i, antingen till efterrätten eller till varmrätten är tanken. Perfekt storlek då jag har varit på jakt efter något liknande ett tag.
Det lilla hjärtat köpte jag också på mig när jag ändå var där. Den kan man använda till lite olika saker.
Antingen en ljushållare som ni ser på bilden.
Eller om ni som jag dräller mycket vid spisen när maten lagas.
Eller när man serverar te, då dessa tråkiga tepåsar dräller över allt. Ska köpa på mig en till så man kan ha flera att dela ut på bordet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: