Malin Lidgren

ÄNTLIGEN!

Kategori:

Nu fungerar blogg.se-appen igen så nu kan jag blogga oftare! Idag ska vi sova i Tyresö för i morgon bär vårt pick och pack av till Öland. På Öland kommer min familj befinna sig i stugan bredvid vår, de är då 7 personer som bor där. Vi bor med Johns mamma och kille så vi är 5 med liten. Sen kommer Angelika och Erik ner på måndag och Sanna, Bella och Rikard åker ner idag, fullt hus med andra ord! Jag tycker det hela låter som en toppen semester! Jag trodde jag hade en massa bilder från förra året vi var där men hittade bara en, då var man gravid, men inte i år, så även jag får dricka krusbärsmojito!!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Malin, jag måste fråga:) ammar du,? med tanke på att du har gjort en bröstförsoring? är du inte rädd att dom ska bli lite hängiga, då dom fylls upp med mjölk? Hoppas det inte var för personliga frågor? Funderar själv på en op.

    2012-07-08 | 20:41:54
  • me säger:

    Hej, jag gjorde mina bröst när jag var gravid (jag visste självklart inte om det då, och det var väldigt väldigt tidigt, jag hade varit befruktad i 10 dagar den dagen jag opererade mig). Att amma verkar typ vara ett måste när man skaffar barn och självklart ville jag det bästa för Jamie men slutade amma efter 2 månader på grund av min akne som blev så extrem just på grund av ammning och slutade amma dagen jag började ta min medicin. Självklart känns det jätte surt att betalat så mycket pengar för ett par bröst som jag aldrig hann uppskatta. Från den dagen jag skaffade bröst har de bara växt och växt pga graviditeten och så vidare när mjölken rann till och så stora bröst ville jag inte ha. Självklart har det blivit mer hängiga, går som inte att undvika. Idag ser mina bröst mer naturliga än för ett år sedan när de var nya och bolliga. Just den delen bryr jag mig inte så mycket om, men jag ångrar att jag gjorde brösten för jag trivs inte att ha stora bröst. Man känner sig ganska tjock i de flesta lägen pga kläder sitter på ett helt annat sätt och alla de där underkläderna jag velat köpa passar inte pga att de är förstora så jag måste köpa både bikini och underkläder på twilfit. Så hela saken blev inte som jag tänkt mig helt enkelt. Om jag var du skulle jag tänka en extra gång och om du vill skaffa barn någon gång snart så vänta med att skaffa till efter.

    2012-07-17 | 22:21:03

Kommentera inlägget här: