Malin Lidgren

hemma igen

Kategori: Jamie 3-6 månader

I en vecka har vi varit på resande fot, 230 mil har vi färdats med bil. Träffat många släktinar och visat upp vårt lilla mirakel som alla vill se. Mina släktingar i Umeå har svårt att utala Jamie's namn, det har varit många varianter och min fasters blev Jimmie, men vad gör de! Presenter och barnvakter har vi haft omkring om mest hela tiden och sovit på nya platser näst intill varje natt. Bilderna har inte blivit många, alla de andra har fotat oss istället för att vi har fotat dom. Men här är i alla fall några:
 
 
Glasklart
sträcker på benen
Mina resekamrater
Vi stannade till i Umeå hos pappas kusin i deras stuga
Jamie är näpen i västen
För att ta oss till ön åkte vi båt
Min pappa var med på hela resan, här är en bild av de två i Kalix
John's landställe i Kalix
Jamie sov och drömde en massa under resans gång, han var kanske vaken max en halv timme sammanlagt av resans gång.
 
Vi hälsa även på mina farmor och farfar. Saknaden av min farmor är enorm, hon betydde väldigt mycket för mig.
 
Jag är för trött för mitt eget bästa, åh fy f*n så skönt det är att vara hemma men vi far om 6 dagar igen, då är det Öland som kallar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: