Malin Lidgren

Mitt senaste projekt är äntligen färdigt

Kategori: DIY

Emelie tipsade mig om detta och jag kunde självklart inte motstå att pröva. Hon följde mig till myrorna för att leta efter billiga böcker, vi hittade 9 st nationalencyklopedin böcker för 15 kr st och en lagbok för 40 kr och en annan bok i rätt storlek. När vi står där och ska bära upp de här till kassan så inser vi att böcker är ju tungt när man ska bära fler så vi fick stoppa på oss alla i en kundvagn. Väl hemma staplade i en hög klistrar jag ihop dom med klister och börjar måla de med vit färg, tre lager tog det att göra blåa böcker vita. Samtidigt på myrorna hittade jag en ljusstake jag velat ha länge och den där gung älgen till Jamie som jag visat tidigare. Så här får ni före och efter bilder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: