Malin Lidgren

Dagens pyssel

Kategori: DIY

Jamie's rum som än inte är klart är i alla fall på gång! Nu har jag äntligen bestämt temat jag ska inspireras av. För att komma fram till det så tänkte jag att jag får måla mig fram till ett tema och inspireras ute ifrån den och de har jag gjort. Idag drog Johanna och jag till tyg-affären och köpte tyg som vi gjort till vimplar och i morgon ska det bli kuddar och även en gardin! Temat blev flygplan, himmel, moln och stjärnor. Färgerna går i rött, blått och vitt. Det är en lång väg kvar men när man vet vad man vill ha och hur det ska se ut blir man mer pepp på att komma igång. Det som återstår är att måla rummet vitt och en "fond-vägg" röd, sy allt, måla klart tavlan, få över möbler från min syster, köpa lampan på Ikea och sen fixa små inredningsdetaljer som inte ens är värda att nämna. Det känns bra, det känns passande! Här nere är det bilder på vad komma ska...