Malin Lidgren

Det sägs inte len som en baby rumpa för ingenting

Kategori: Jamie 3-6 månader

Min bebis är 15 veckor och idag var första dagen han fick vara naken. Jamie's mage har från första dygnet fungerat som den ska vilket har relaterat till många illaluktande blöjor. Det har därför varit omöjligt att ha honom naken, men utomhus på en filt kan inte mycket ta till skada plus att i regel nu för tiden är det bara en sån blöja om dagen. Dagens var redan förbrukad, så jag kände att jag vågade ta chansen. Mycket riktigt gick allt som det skulle om vi bortser från den gula olyckan framför spegeln men det är en annan femma. Egentligen vet jag inte vart jag vill komma med det här, kanske till den konstiga tanken att han bär blöja dygnet runt, vått som torrt...stackars barn... Den stunden han fick idag måste i alla fall ha känts...BEFRIANDE!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: