Malin Lidgren

På önskelistan

Kategori: Hemma hos oss

Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha den första eller andra.

Plus för den med två kranar är bra då man verkligen kan välja mellan kallt eller varmt på en gång och inget mitt emellan. Som jag tidigare blev påmind om var att faktiskt i just köket vill man ha det ena eller det andra sällan något mitt emellan. Priset är också enastående 399 kr.

Den andra är minst lika snygg om inte snyggare? Kan tänka mig att den är precis som vilken blandare som helst där priset ligger på 995 kr. Även värd pengarna tycker jag, då det skulle göra en sådan fin detalj i köket. (Båda från älskade Ikea) idéer någon?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har ni diskmaskin? Isf bör du nog kolla på en blandade med diskmaskinsavstängning...

    2012-11-07 | 11:02:10
  • Me säger:

    Bra grej att tänka på! Tack för tipset! Trodde nog att det var en självklarhet men jag kan inget om den här branchen så det var en bra en ;D

    2012-11-07 | 17:55:12

Kommentera inlägget här: