Malin Lidgren

fortsättningen följer...

Kategori: Jamie 6-9 månader

Vägg i vägg vare dax för fika
Många var framme och ville mysa
Presentbordet var galet som ni redan sett på bilderna nedan
Farmor, faster och gammel-morfar
Jamie's vänner var på plats
Fatser
Faster Nickan 
Den fina tårtan
Första biten skärs upp
Mer bebis-gos
Presentöppning
Det pågick ett tag
Fin bild på fina killar
 
Efter ceremonin skulle det ätas tårtas och minglas runt. Ingen vågade skära första biten på tårtan men tillslut tog jag tag i saken själv. Lättare sagt än gjort. Varenda bit såg ut att ha varit med om en pajkastning och jag tror inte en enda person blev "gift". Timmarna i kyrkan och salen gick snabbt förbi. Knappt innan jag hann torka munnen från grädde var det dax för presentöppning. Den svåraste utmaningen var att hålla koll på vilket kuvert som tillhörde vilken present. Även att urskillja var det där bekanta ansiktet som man skulle tacka satt bland den sittande folkmassan framför oss. En annan ska som var svår var att hinna med var att mingla. Som t.ex min faster och hennes man som hade farit lång väg från Umeå för att delta den här dagen. Det blev inte många ord utbytta mellan oss, då det kändes som att jag bara hann med en artig öppningsfras, men knappt hade möjlighet att stanna för att höra svaret?! Men som dom säger, tiden springer i väg när man har roligt. Jag tog dessutom inte ett enda kort under hela dagen/kvällen, men som tur var hade vi några vänner med kameran i högsta hugg och en av dom var Anna. Det är hennes bilder jag har delat med mig av här på bloggen. Vi får se om vi kan komma över några fler så småningsom från Karl.
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vilka härliga bilder! Det ser ut att ha varit ett jätte lyckat dop! Kram:)

    2012-10-04 | 16:35:58
    Bloggadress: http://ssandralundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: