Malin Lidgren

Mina älskade

Kategori: Hemma hos oss

Jag måste bara visa mina underbara födelsedagspresenter jag fått! Att jag har fått en nyfunnen kärlek till rosa verkar inte någon ha missat. Inte ens John som helt oväntat gav mig den där underbart söta klockan! Jag är mäkta imponerad av allt jag fått och otroligt tacksam. Visa av sakerna på bilderna är saker jag fyndade igår på erikshjälpen i Spånga med Emlan. Hon tipsade om den här två våningslokalen fylld med prylar och kläder och framför allt människor. Vilket drag det var där, helt otroligt. (De har bara öppet på tis, torsd och lördagar om jag minns rätt. Jag rekommenderar er alla som gillar loppisar och annat att fara dit). Men back on track, jag vill ta tiden i akt att tacka igen för mina älskade vänner, jag vore inte människa om det inte vore för er! Ni, ni och än en gång ni är underbara<3

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Underbara människor förtjänar underbara vänner och underbara presenter! <3

    2012-10-17 | 12:38:56

Kommentera inlägget här: