Malin Lidgren

Dejt

Kategori: Jamie 12-18 månader

Vilken bra helg jag haft! Jag och John började den hela med en ordentlig dejt på fredagen. Klockan ett drog vi igång med spabad, motionsbad och massage på centralbadet, vet inte hur många timmar vi spenderade på plats. Efteråt shoppade vi loss åt lilleman på zara. Fantastiskt roligt att köpa barnkläder på andra ställen än H&M och Lindex. Sedan var det dags för lite mat i magen så vi avnjöt en middag på fridays uteserveringen. I sista sekund dök vi upp på sergelsbiograf för att se Iron man 3. Jag hoppas på fler ordentliga dejter så här på tu man hand. Resten av helgen stod jobbet i fokus och på söndagskväll for vi vidare till Tyresö på grillbjudning och övernattning. Idag måndag har vi tittat på kossor, getter och hönor innan det var dags för lunch. Inte hel fel med andra ord!

Kommentarer

  • Nickan säger:

    Åh vad jag saknar min lilla snutt!
    Vilken härlig helg ni har haft och vilka fina bilder på er :)
    Puss, faster.

    2013-04-30 | 13:28:28
  • Angelica säger:

    De två första bilderna är så fina på er! <3

    2013-05-01 | 12:09:10
    Bloggadress: http://Angelicamarina.blogg.se
  • Eva-Maria säger:

    Härligt med en redig dejt! Bra jobbat måste jag tillägga. Nu när man själv är förälder så inser man att det krävs att man gör något aktivt för att få tid tillsammans, tiden kommer inte per automatik utan man måste ta sig tid för varandra och ordna barnvakt. Låter ju så enkelt menar jag....

    2013-05-02 | 10:05:09
    Bloggadress: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: