Malin Lidgren

En puss godnatt

Kategori: Jamie 12-18 månader

Imorgon väntar mer jobb på förskolan. Sist hamnade jag i blandade meningar kring detta yrke. Jag kommer ge det fler chanser och arbetsplatser innan jag bestämmer mig. Jag som person drivs av ordning, samarbete, att ha trevligt, struktur, knyta kontakter, att vara tydlig, välkomnande och att vara personlig. Som jag fått det nämnt till mig ett par gånger så är jag gjord till att vara säljare. Min starkaste sida är antagligen att jag är service-minded ut i fingertopparna. Samtidigt som jobb-Malin iallafall alltid försöker vara professionell. (Är ni som jag? Och har olika typer av mig själv så som mamma-Malin, kompis-Malin, dotter-Malin, ja det finns många och vi har alla olika plattformer och vi alla är jag. Rörigt?) Jag är ingen person som ger en kund eller medarbetare attityd. Bara för att den personen sjunker lågt innebär inte det att jag kommer säga något jag inte kan stå för sedan, oerhört viktig punkt för mig. Eller betyder det bara att jag inte törs säga det jag tänker? oavsett är detta en bra egenskap gällande min arbetsroll. Jag trivs att vara tillags helt enkelt. Nu får jag sluta prata i nattmössan och blunda istället...zZzZzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: