Malin Lidgren

Klippa, klippa

Kategori: Pyssel

Idag har jag varit mycket effektiv här hemma med diverse måsten. Både liten och jag känner oss krassliga och vi hade en lika jobbig natt som kvällen innan. Behöver jag nämna att jag är helt slut. Jag försökte slappna av en stund ute i solstolen med hjälp av lite pyssel? Gick förbi denna bordstablett på rean på hemtex för en tia. Tanken är att dem ska hänga i påskriset nästa år. Nu ska jag bara göra håll med en hålltagare och hänga på snörren. Billigt minst sagt och tar ingen plats resten av året då de ligger i en låda.

Kommentarer

  • Alexandra - Mamma till Mio och bebis i magen <3 säger:

    Du är så påhittig!! Vart får du alla idéer ifrån? Duktiga du :)

    2013-04-10 | 10:00:26
    Bloggadress: http://Miosmamma.vimedbarn.se
  • Me säger:

    Haha du är snäll du. Jag är en typisk copycat. Vissa saker ser jag på andra bloggar, ibland kommer jag på de själv.

    2013-04-10 | 21:15:29

Kommentera inlägget här: