Malin Lidgren

Snälla, låt det grönska

Kategori: Jag tipsar

Åh vilka härliga utomhus drömmar jag har. Hoppas de kan bli till verklighet. Vi vill bygga hela framsidan till en altan. Upplägget för framsidan så som det är idag är inte det bästa. Dels pga att gräsmattan är svårskött då den inte går att klippa med vanlig gräsklippare. Trallen rymmer bara två stolar och eftersom kvällssolen är just där hade vi velat nyttja det. Det här olika växterna har jag funnit på Ikeas hemsida verkar passa oss väldigt väl då de tål -5 grader och ska vattnas måttligt och behöver inte stå i direkt solljus hela dagen. Tips till er om ni som jag saknar de gröna fingrarna det så mycket pratas om. Jag tänkte dessutom komplettera med lite lavendel. Vilomöbler ska få ta sin plats också. Just nu går vi i tankarna att köpa den här soffan som är på kampanj för 2999kr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: