Malin Lidgren

Today

Kategori: Jamie 12-18 månader

Idag stod barnen i fokus. Det var alldeles för länge sedan sist. Natten var grym, negativt menat, så Jamie var lagom medtagen redan från första stund hans vänner klev innanför dörren. Tråkigt tänkte jag, men det släpper nog efter vilan. Otroligt nog somnade alla tre samtidigt under en kort promenad så vi vuxna avnjöt en stillsam fika tillsammans. Jamie vaknade efter en lång stund men gnället kvarstod och leken fortsätta. Snart var det dags för vännerna att gå hem. Jag lägger mig trött på soffan efter nattens bestyr. Jamie smyger upp och lägger sig lång ovan på mig, jag lägger kinden mot hans panna och känner att den hettar. Aja, det förklarar gnället, liten är ju sjuk.
(Bilderna fann jag från Alexandras insta.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: