Malin Lidgren

oersättligt <3

Kategori: Hemma hos oss

 
Från en tid tillbaka när vi var på kräftskiva blev vi överraskade med en försenad förlovningpresent. En helt magisk sådan. Jag har så fina vänner som känner mig så väl som har tagit sig tiden, energin och skapat något enbart för vår skull. Jag kan inte tacka er nog!!
 
 
Ett litet kollage från vår dag, fäst i en magisk ram gjord av ett gammalt fönster.
 
 
Den pryder nu väggen i vardagsrummet.
 
 
Hon som skapat mästerverket är såklart Josefina <3
 
 
Sen för att inte glömma så visar jag den igen.  
 
 
Denna fantastiska kista Emelie lagt ner sin själ i för att göra den fin och personlig för oss.
 
 
I den förvara jag massa smått och gott från förlovningen så som gästbok, lite piff, minnen och annat.
 
 
 

Kommentarer

  • Nicole Mandin säger:

    Så himla fint från riktigt kreativa, duktiga tjejor! :)

    2013-08-29 | 08:07:39
    Bloggadress: http://nicolemandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: