Malin Lidgren

5 saker

Kategori: Jamie 12-18 månader

Jag ligger vaken medan Jamie och John ligger utmed mig och sover. En av mina favorit grejer är att just sova så de hela är lite underligt. Ni kanske vill veta 5 saker om mig som ni än inte kanske vet. Då blir det nummer två då: Vi var nära att gifta oss i tv efter att John sänt in en intresseansökan som ledde till person-beskrivningar, ekonomiuppgifter, intervjuer och provfilmningar. Nummer tre: jag har aldrig ätit ett kokt ägg, gräddfil, cream freich (Stavning?) eller filmjölk. Nummer fyra: min pappa var 41 år gammal när jag kom till världen och jag är hans första och enda. Nummer fem: förut fick jag feber när jag blev nervös. Ja så nu vet ni det. Hur intressant det hela var vet jag inte men det var de jag hade att säga idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: