Malin Lidgren

Dagdrömmer

Kategori: Hemma hos oss

Sist jag var hos min syster fick jag med mig två burkar ifrån henne som hon längre inte ville ha. Jag tog dom i hopp om att de skulle passa in någonstans hos mig, då jag tycker mycket om dom. Jag ser framför mig att på sommaren att kunna plantera blommor i dem stående i på gammal fruktlåda. Tills vidare förvarar jag lite smått och gott i dem i brist på plats. För övrigt går jag runt och drömmer om ett stort skåp, gärna från golv till tak att förvara allt mitt pyssel i. John kanske kan bygga något att ha i sovrummet? Hmm.. De där ska jag spinna vidare på. Annars så är det ett stort skafferi jag drömmer om, ni vet sånt där man hade förr. Precis lagom stort för att ta ett kliv in i och se sig omkring där allt står prydligt och i ordning. Där inne skulle de finnas en liten pall för att kunna nå hyllan högst upp. Utmed pallen skulle jag sortera pantburkar och annat man återvinner. Hur kan inte de finnas i vart enda kök? Det skulle vara skönt att slippa alla fula överskåp. Tyvärr får skafferiet vänta då jag aldrig skulle rymmas med ett sådant här på lilla vallvägen. Nästa hus, då j*vlar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: