Malin Lidgren

Du härliga

Kategori: Jamie 12-18 månader

Du härliga söndag! Söndag är nog min favvodag. Jag har aldrig lidit av söndagsångest då jag sällan har arbetat på måndagar. Mina veckor ser alltid olika ut då jag har ett butiksjobb. Nog om den saken. Varför den här söndagen var lite extra trevlig var att vi vaknade utvilade av oss själva halv tio på morgonen. Delade en frukost och fick längta lite efter skrutten. Vi tog solglasögonen på oss och begav oss till Säby hela gänget för en promenix ut i det härliga vintervädret. Solen värmde så mycket att avsluta dagen med en kopp te var nästintill svår drucket. En härlig känsla. Kan det vara så att vi är på väg mot varmare tider och framför allt ljusare? Vi träffade på MASSOR av människor, främst i åldersgruppen 65+, de måste haft någon slags träff? Hela fiket var fullt även gångvägen ut till sjön och väl på isen försvann dem en efter en. Det kändes som alla vaknade idag, även vi. Välkommen solen, vi älskar dig.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: