Malin Lidgren

Kalas med vänner

Kategori: Jamie 12-18 månader

Förra veckan hade vi lite firande för Jamie med hans vänner. Efter många om och men och ändrande av tider och dagar blev det tillslut av. Alla vännerna hade inte möjlighet att komma men jag kände att vi inte kunde byta dag en gång till. Så Denise kom med Oliver och Jossan med Tilda och dessutom med varsitt packet. Vi åt fruktsallad och babblade tills jag nästan tappade känseln. Som vanligt med andra ord. Jag bestämde att vi skulle sjunga huvud-axlar-knän och tår tillsammans i en ring med barnen, då jag förstått att de är uppskattat på öppna förskolan. Tydligen även här hemma av min lilla skrutt. Jamie har ett behov att krama och pussa Tilda så fort han får chansen, tyvärr uppskattar inte Lill-tjejen det. Man bah liksom Jamie, fatta vinken.Hon är INTE intresserad haha!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: