Malin Lidgren

Kokos du ljuvliga

Kategori: Jag tipsar

Min nya bästis i skönhetslådan är definitivt den kallpressade kokosnötsoljan. I en stor härlig burk på 450 ml som passar utmärkt utmed min andra kompis a-krämen. Oljan doftar ljuvligt i kokos och den tar mig till sommaren i ett nafs när jag smörjer hela kroppen med den. Man kan även ha den i håret som en inpackning, ju längre desto bättre. Jag har hört att folk sover med den men jag skulle bara lägga i den i tofsen och topparna för att inte få en fet hårbotten. Men kanske det bästa av allt är att man kan steka mat i den, det ska vara de nyttigaste alternativet för just stekning då den är hög på vitaminer och mineraler. Köp en du med!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Åh har letat efter denna! Vart har du köpt den:) hittade nämligen inte på coop?!

    2013-02-21 | 18:01:02
  • Me säger:

    Oj det borde jag skrivit, life i Jakobsberg. 149 kr fick jag ge, de visade mig tre olika storlekar och pris och hållbarhet! Vad vill du använda den till? Vet du ännu ett användningsområde får du dela med dig?:)

    2013-02-21 | 20:21:39
  • Rebecca säger:

    Perfekt tack! Tänkte använda till håret som du skrev och ha under natten, har hört från många håll att den ska vara bra, så för 149 kr är det helt klart värt att testa:)

    2013-02-22 | 09:46:35

Kommentera inlägget här: