Malin Lidgren

Fullt på agendan

Kategori: Pyssel

Jag vill så gärna visa vad jag målat för er, men har haft fullt upp de senaste dagarna med jobb och andra festligheter så som middagar och filmkvällar. Vill gärna knäppa en bild på det jag målat i dagsljus för att göra det rättvist. Får hoppas på att morgondagen bjuder på en extra kvart innan bilen rullar mot arbetsplatsen. Ni som är på jakt efter någon bra film att fördriva tid med kan jag tipsa om dessa alla i olika genrer och mina tankar kring dem. "django" (annorlunda och sevärd) "hit and run" (oväntat rolig på ett skönt sätt), dark night rises" (typisk Batman men bättre), hotel transylvania (animerad, barnvänlig, inte Disney's skapelse men bra ändå), "sky fall" (ännu en bond film men också himla bra, älskar nutidens skurkar som finns i den här filmen och även nya batman). Nu går ögonen i kors ..zzZzz.. Dröm sött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: