Malin Lidgren

Malin tipsar

Kategori: Jag tipsar

Jag tycker alla borde skrubba sig med olivolja och socker nästa gång de duschar. Din babymjuka hud kommer att tacka dig. Jag tycker också att varenda kotte där ute borde använda sig av en eltandborste istället för en vanlig. Jag har haft ett uppehåll med min då jag tappade bort laddaren i flytten. Nu har vi funnit varann igen och mitt tandkött älskar mig för det. Att bioterms deodorant tar hem första priset med hästlängder är ingen hemlighet, priset är högt men den är dryg så det kompenserar. Ni som älskar orkidéer precis som jag men tröttnar under den perioden de INTE blommar, bör införskaffa sig en eller två fejk varianter som finns att köpa som styckvis på plantagen. Enkla att flytta och att trycka ner i de krukorna som inte står i blom. Sist men inte minst och antagligen det viktigaste av det jag knåpat ihop ikväll. Alla som kan bör ge blod! Min bästa vän Emelie har precis börjat och John som är fruktansvärt sprut-rädd även han har gett ett par droppar. Blodbussen dyker upp här och var ofta så det behöver inte bli någon större uppoffring för någon när man ändå springer på den mitt på gatan. Mitt tips är bara att läsa på deras hemsida om vad man ska tänka på INNAN man ger blod så ni inte slösar bort er tid i onödan så som jag gjorde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: