Malin Lidgren

Äntligen

Kategori: Förlovningen

Jag måste nämna att jag är mäkta imponerad av min blivandes detaljerade inlägg här i bloggen! (Älskling, när du läser det här ska du veta att du alltid är välkommen att gästa här i mitt krypin. Nästa gång dina fingrar känner för att träffa tangenterna vet du var vi finns). Nu tillbaka till er andra, ni ska veta vilket lyckorus den här förlovningen bjudit på! Om en förlovning bjuder på allt detta, vad ska jag då vänta mig av vår bröllopsdag?
Men nu, nog om vår dag....för ett tag iallafall! (Vi kan säga såhär: jag nämner den inte igen tills den dagen bilderna vi tog nere på bryggan träffar min hårddisk, då blir det en favorit i repris).

Så, för si så där fem timmar sedan drog min semester igång! Härliga tider på Öland väntar tillsammans med många nära och kära under en hel veckas tid. Gu så härligt det ska bli! Under veckan kommer jag också bjuda på stor frånvaro här på bloggen så under tiden kan ni titta på den här vackra skapelsen som Emelie och Tobias gjorde enbart för våran skull. Världens finaste present!!! Lådan har de målat i vitt och sedan ordnat och gjort den personlig med våra namn och datumet vi förlovade oss på. Jag fullkomligt älskar den och min vackraste vän Emelie som känner mig allt för väl. Sen kan ni se på de andra bilderna att flera kom med gåvor! Att vi är tacksamma är bara förnamnet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: