Malin Lidgren

Helgen

Kategori: Jamie 12-18 månader

Helgen har varit fullbokad med jobb, fest och sjukdom. Jag mår väldigt dåligt, jag vet inte riktigt vad jag åkt på. Min mage spökar fortfarande med mig, vid noggrann eftertanke inser jag att det snart hållit på under ett års tid. Det hela började efter jag fött när vi bodde på veckovägen. Jag har fått nog, jag vill bara att de hela ska vara över. Att de ska finna en orsak till mitt mående. Tack och lov och passande nog var Nicole och Filip barnvakt åt lille-man under ett helt dygn. Vi fann inte kraft att åka och hämta honom förns kvällen. Verkligen en räddare i nöden för två trötta illamående föräldrar. Enligt bilderna nedan tycks han haft ett toppen dygn hos sin faster. Tack igen<3 Här hemma gjorde vi inte många knop och lunchen bestod av glass.

Kommentarer

  • Nickan säger:

    Any time <3 Puss på er!

    2013-03-26 | 08:24:09

Kommentera inlägget här: