Malin Lidgren

Liten har blivit stor

Kategori: Jamie 12-18 månader

Liten har verkligen blivit stor. Så stor att han går själv, härmar, pratar (inte för att vi förstår orden, men endå), leker själv, leker ihop, pussas, visar känslor, förstår det mesta vi säger, har egna tankar, hittar egna lösningar och har verkligen blivit en egen liten individ. Min pojke, min stolthet, min lilla blondie. Vi saknar han med lejonmanen också. Mycket faktisk. Jag tror verkligen även Jamie märker av att John lyser med sin frånvaro. Dagarna går in i varann lite här hemma pga dålig sömn. Jag har varit extrem glömsk och oproffsig och det stör mig. Jag måste bita ihop och se till att det inte märks för imorgon kan vara en stor dag för mig. Här nere ser ni en bild på en medtagen pappa som håller sitt barn för första gången och den andra bilden är den senaste jag tagit.

Kommentarer

  • Alexandra - Mamma till Mio <3 säger:

    Men vilka mysiga bilder. :) nu måste vi få bli friska så vi kan träffad och leka igen. Det går alldeles för lång tid mellan gångerna.
    Vi saknar er! <3

    2013-03-08 | 08:37:05
    Bloggadress: http://Miosmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här: