Malin Lidgren

Vad fel man kan ha!

Kategori: Jamie 12-18 månader

Det här med att vi alla har en taskig självbild är väl ingen nyhet. Men idag såg jag bilder på mig själv från lite lek i parken och jag blev så glatt överraskad! Jag går ofta runt och tänker på att alla som träffar mig för första gången ofta lägger märke till min problemhy fylld med acneärr och annan oreda. En dag på jobbet utan foundation har känts omöjlig, men här ser jag det svart på vitt! Min hy är inte så illa som den är i mitt huvud. På bilderna bär jag mineralpuder ovanpå min dagkräm och jag behöver ingen mer täckande bas. Concealer, mascara och rough bär jag självklart också men just att slippa den där täckande masken känns som ren lyx efter många många års användning. Jag kommer säkert känna mig tvungen att bära det igen dagen brännan är ett minne blott.

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Malin, du är på riktigt hur snygg som helst! Glöm aldrig bort det, du är verkligen hur vacker som helst. :)

    2013-05-20 | 06:13:13
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se
  • Alexandra - Mamma till Mio och lillasyster i magen <3 säger:

    Men alltså hallå! Du kan vara en av dom vackraste tjejerna ja mött! Du är jätte fin <3 puss!!

    2013-05-21 | 13:07:52
    Bloggadress: http://Miosmamma.vimedbarn.se
  • Angelica säger:

    Malin du vet vad jag sa att mitt första intryck av dig var, att du är så sjukt snygg! <3

    2013-05-22 | 20:50:42
    Bloggadress: http://Angelicamarina.blogg.se
  • Me säger:

    Gu, ni mina vänner överöser mig med komplimanger. Jag bockar och bugar. Tack tack och tack! Förresten har ni sett era snygga mulor i spegeln, ni tar första platsen så nöjer jag mig med en andra placering;D puss på er

    2013-05-22 | 20:56:53

Kommentera inlägget här: