Malin Lidgren

#Bellasdop

Kategori: 2014

Vilken helg vi haft! Ett under att jag lever efter all stress vi utsatt oss för. Men mycket roligt och härligt har inträffat och jag är glad att vi "hann" med allt. Iallafall se allt. Vi börjar i lördags då det var dags för älskade Isabelle och hennes bästis Ebbas dubbeldop i Viksjö kyrka. Barnen skötte sig galant och det var en fin stund vi alla delade inne i kyrkan.
 
Anna Ella Isabelle 
 
Mimmi bärnades på Bella och Nicole bärandes på Ebba då de är gudmor åt varandras tjejer.
 
psalmer och sång
alla matchade varandra fin fint, tråkigt att Jamie inte vågade sig upp som Ebbas syster Stella. (Jamie och Stella är lika gamla, de skiljer bara några dagar)
Här hjälper hon sin pappa hälla upp dopvattnet till tjejerna.
 
Isabelle, Therese och sin gudfar Jacob.
 
gudmor åt Ebba
 
 
min familj
 
Dax för fika i lokalen på Axvägen för Bella:
 
 
Enkla medel när de är som bäst. Gamla matburkar och snörren belv till dekoration.
Godis i rosa och pastell fanns här och var.
 
Tårtan var det vackraste jag sett! Amy hon som gjorde den, gjorde även Jamies doptårta. Hennes verk kan ni hitta på amyskakburk.se eller insta.
 
 
Cilla, trött bella, nickan och min pappa.
 
Hedda gillade det rosa temat.
 
Även bonus kusinerna tyckte det smakade.
 
Jamie var inget undantag. Han var nog först fram av alla.
 
 Det bjöds på magiska bakverk som Filips mamma bakat!
 
 
 
Presenter hämtades
 
 
Jag skulle kunna vara Astors mamma, lika som bär? i matchande kläder.
det blev en hel del som ni ser =D
 
fyra genarationer
 
Gäster:
kollegor till Nicole 
en älskad vän Cilla till Nicole och Mimmi
 
Angelica, Emil, Kim, Therese och Malin
mingel
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: