Malin Lidgren

Glädje

Kategori: 2014

Jag kan fortfarande inte förstå att jag sagt upp mig och att igår var min allra sista dag på MQ. Vilket oväntat slut på 2013. Ni förstår inte hur stort det här känns för mig! Jag har arbetat på helger sedan 2007. Förstår ni lyckan jag känner, att ALLA helger framöver är helt oplanerade och UTAN jobb! Jag är i extas! 
Men om jag nu ska skriva några rader om det nya året så hoppas jag att 2014 inte ska gå fullt lika fort och inte innehålla fullt så mycket stress. Jag hoppas läkarna finner orsaken till mina magproblem och att vi alla får vara friska. Speciellt den dagen Jamies nya kusin kommer! Snart är väntan över och vi får en ny bebis att älska bland oss. Jag är så redo för BB! Jag kommer gråta om vi tvingas missa det för en förkylning!
BB är så speciellt. Jag minns första dygnet på BB som mitt stoltaste ögonblick i livet. Jag ville stå på klippan i lejonkungen och skrika högt av glädje så alla skulle veta att han var här. Något åt det hållet kände jag när alla nära och kära snabbt fyllde vårt lilla rum på "hotellet" bara timmar efter att han tittat ut. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: