Malin Lidgren

2014-08-28

Kategori: 2014

Emelie min älskade Emelie. Min allra bästa vän. Hon är den klokaste person jag känner, den mest pålitliga i världen, minst dömmande, så osjälvisk man kan vara och helt fantastisk. Hon står ut med mig i alla lägen. Hon finns där, hon är ärlig, hon stöttar och bryr sig och hon lyssnar på mig i timmar om jag så kräver. Hon är makalös på alla vis. Hon bär på den finaste vänskapen jag har i mitt liv. Jag är henne oerhört tacksam att jag får ha en sådan stor del av henne och att få kalla henne min.   
 
Hon den där fantastiska har tillsammans med sin bättre hälft, livskamrat och sin älskade skapat det mest magiska i livet. En liten pojke. En lika makalös liten mini kille. Jag älskar honom redan och jag ser fram emot att se honom växa upp. Jag ska stå honom nära, jag ska trötta ut honom med non-stopping talande mun. Jag ska lyssna och finnas där för honom.
Lilla älskade vän. Jag har fått äran att bli din gudmor och jag ska se till att vara den bästa jag kan för dig!
 
 
Jag älskar dig
 
 
 
 
 
 
stolt på BB
 
Farmor, Mini och Pappa Tobias
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Men du är ju världens finaste!!! Dina ord går rakt in i hjärtat 😍

    2014-09-01 | 21:13:24

Kommentera inlägget här: