Malin Lidgren

vätö

Kategori: 2014

Som jag lovat väljer jag att skriva några rader på bloggen idag igen.
 
En annan "senaste" som jag inte tror jag delat med mig av är att mina föräldrar har köpt ett landställe ute i Norrtälje. Det är två stugor på en stor grönskande tomt med en öppenspis och ligger sisådär 900 meter från vatten och bad.
Jag hoppas vi får spendera många härliga år ute på Vätö.
Vi har tankar på att köpa en liten eka man åka och fiska i, kanske fira midsommar en gång, eller bara åka över en helg i höstrusket eller spendera en vecka på sommaren. Ja möjligheterna finns och det känns härligt att veta.
Både jag och John har haft landställen att fara till som barn, tyvärr är de båda sålda men nu ser jag istället fram emot många nya år och härliga minnen att skapa tillsammans som en familj ute på Vätö.
 
 
(Tyvärr har jag inga lyckade bilder på hur det ser ut, men ska ta några nästa gång vi far)
Istället visar jag de enda bilderna jag tog när vi for ut och hälsade på.
 Sabina och Vilja.
 
Vilja
 
Min moster Irene's japanska nakenhund...haha inte så naken va? Tydligen har den inte päls som andra hundar utan hår...?
 
Jamie ville hålla Cissi's koppel. Lagom stor sådär när man är två år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: