Malin Lidgren

Nyår

Kategori: 2014

 
Värdfamiljen:
Dantes första
 
Dukningen:
 
 
Varsågoda:
jätte god och len svampsoppa
Jamie höll med:
Viggo's första
 
Ett försök till att leka tvåbarnsmor
Det blev lite enklare att dokumentera utan barn i famnen
Trött kille inväntar tolvslaget
Viggo deltog med stora ögon
Glada miner på tolvslaget

 
 Efter många om och men spenderades nyår stillsamt hemma hos Emelie och Tobias (eller Pia som Jamie säger). Ett alldeles lagom sätt för gravida mig och mina vänner som är småbarnsföräldrar de med. 
Vi åt, drack och åt lite till, precis som man ska. Stressen var obefintligt då vi alla hjälptes åt att handla, laga och förbereda allt som hör nyår till.
 
 
Idag då:
Många pratar om det nya året och vad det har att erbjuda? Jag känner mig helt hjärndöd och har spenderat dagen i soffan genom att plöja en hel säsong av en serie. Jag har tagit det lugnt!! Helt lugnt, helt sittastillandes! Så jag har inte ens funderat vad det nya året har att erbjuda? Nog vet jag att det står för förändring då vi blir tvåbarnsföräldrar om allt går som det ska. Intressant att föda på sommaren, gruvar mig lite för det, men det tar vi en annan gång.
 
Vi tackar och bockar för ett bra år, med både glädje och en hel del ångest och stress.  Min största läxa är min självinsikt och hur viktigt det är att må bra. Jag måste, bör och ska sluta stressa så mycket som jag gör idag och jag hoppas mina nära stöjder mig på vägens gång. Vi har gjort vårt livs affär i och med vårt husköp. Och att inte glömma sommaren var magisk och händelserik med toppen väder. 
Sen har vi alltid Paris!
Ett bättre år för mig som 25 åring kan jag inte önska mig.
 
I och med det säger vi 
Hej 2015!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: