Malin Lidgren

dags för en uppdatering

Kategori: Gravid med Jamie

Just nu går många tankar till barnet och att jag läser mig fram att John ska kunna höra barnets hjärtslag genom att sätta sitt öra mot min mage, men allt han tycks höra är mina hjärtslag eller min oroliga tarm. Sen också att man med handen ska kunna känna barnet i nedre delen av magen, alltså under navel men över... ja ni vet vad. Men jag känner inget?! och han hör inget? och ni som känner mig vet ju att mitt mellan namn är ju nojig så självklart fasar jag för de värsta och tanke ställningarna går; Skulle jag växa även om barnet var dött?

slänger även upp de nyaste bilderna på magen.
gravid vecka 17.
fram ifrån vet faktiskt inte varför bilden hamnar på sidan haha

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Som jag sa, jag kände inte heller någon bebis då, så det äääär ingen fara. :) När var det ni hade ultraljud igen? Förlåt jag är så glömsk haha!

    2011-08-31 | 21:02:35
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • me säger:

    Haha men det är inte lätt att minnas, den 14:de, jag önskar de kunde ske idag så jag kunde se den lilla/e.... JAG VILL VETA VAD JAG BÄR PÅ..... men ska försöka hålla mig=)

    2011-08-31 | 21:07:02
  • Johanna säger:

    Fan vad kul att du bloggar igen, tänkte faktiskt fråga dig om du inte skulle skaffa en gravidblogg :D

    2011-09-01 | 15:14:05
    Bloggadress: http://littlemissvixen.devote.se
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Ååh men det är ju verkligen snart. Gud vad spännande. :) Hahaha jag vill också veta. Jag tror det är en tjej! ;)

    2011-09-01 | 21:10:26
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: