Malin Lidgren

Hej, minns ni mig?

Kategori: Gravid med Jamie

Tanken var att jag skulle starta en ny blogg sen tänkte jag, varför då? Jag har ju allt här, hela mitt liv, allt jag gått igenom och sen nu allt jag ska uppleva. Som många av er redan vet så väntar jag och John tillökning i februari då vi blir tre, det är en resa jag gärna vill kunna följa och se tillbaka på i bilder och i ord.
Så nu sätter jag igång igen, jag kommer blogga öppet om mitt liv, det känns konstigt och bara något man gjorde när man var ung och dum, but here we go!
Så först och främst såklart den första bilden på min mage: befinner mig då i vecka 11
Andra bilden: har då kommit till vecka 14




mage v 14

Kommentarer

  • emelie säger:

    Så roooligt med bloggen! men nu vill vi se bilder på magen från idag, kom igen nu :D

    2011-08-24 | 07:25:40
  • Sara Gustafson säger:

    Vad roligt Malin! Och grattis återigen!!! Så roligt!! Är superglad för eran skull!

    2011-08-24 | 14:09:31
  • me säger:

    åh tack och vad roligt att du känner så=)



    haha men jag kan ju inte ta bilder varje dag, nästa vecka igen så är det dags;D haha

    2011-08-31 | 21:09:14

Kommentera inlägget här: