Malin Lidgren

Update

Kategori: Gravid med Jamie

Från och med igår är jag nu mera sjukskriven från jobbet, jag hade ju planerat att jobba till den 22/1-12 men min kropp gav upp på mellandagsrean. För övrigt har jag varit på ultraljud igen och det visar att bebis sitter upp och inte har huvudet neråt som den ska. Bebisen satt likadant även förra gången vi gjorde ultraljud, så nu måste vi hålla koll på den lilla. Jag tror att den har 3 veckor på sig att vända sig om annars måste man försöka göra ett vändningsförsök och sista utvägen efter det är kejsarsnitt, för aldrig i livet att jag föder den vaginalt när den är i sätesbjudning.
Info om mig och min hälsa är bra förutom att jag har dåliga värden så måste äta järntabletter (gärna två om dagen, men magen klara inte de!?) folsyra, b12 och hiprex. Men nu när jag slipper jobba så känns det bättre, för gu så trött jag är hela tiden. Och för övrigt ligger min vikt på 61 kg och jag har 6 veckor kvar till beräknad födsel, vi får se hur mycket mer jag hinner lägga på mig innan det är dags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: