Malin Lidgren

utvecklingen i bilder

Kategori: Gravid med Jamie

v.11
v.21
v.31

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    ååhh finaste. <3

    2011-12-20 | 12:56:27
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • Josefine Molin säger:

    Hej Malin,



    Vill bara säga att jag kikar in här då och då och följer dig! Bloggar själv och undrar alltid vilka alla är som läser! Så vill bara säga hej och vilken fin mage du har! Hoppas allt är bra och god jul på dig. Kram/Josefine

    2011-12-20 | 14:46:32
  • Emelie säger:

    har du gjort silikon? och gjorde du dem efter att du blev gravid?

    2011-12-20 | 15:50:54
  • me säger:

    Hej Emelie, ja det har jag och gjorde dom i somras när jag var befruktad kan man väl säga. Jag visste självklart inte om att jag var gravid för då ska man inte utsätta sig för narkos plus att då hade jag hellre väntat tills efter att jag fött med en sån operation. Men på grund av att jag var i så tidigt skede så påverkades inte barnet, för ägget hade inte hunnit komma i kontakt med mitt blod osv.



    Tack sanna <3

    2011-12-21 | 09:28:28

Kommentera inlägget här: