Malin Lidgren

Nya lack

Kategori: Allmänt

För er som inte redan visste det så har gina tricot börjat sälja nagellack och läppglans. Perfekt för mig som badar i just nagellack, man kan nog säga att det är väl en av mina laster. För mig är det viktigt att lacken är billga och jag köper de gärna i alla möjliga färger. Gina säljer sina för 39:-/ styck eller 3 för 99:-, en bra deal tycker jag!

Ett litet tips för er som vill att lacken ska hålla längre är att alltid använda genomskinligt överlack. Slitstyrkan ökar oerhört och om ni som jag jobbar mycket med händerna när man kanske stylar en skyltdocka eller håller på med vita papper eller öppnar vita dörrar finns det en stor risk att det blir krafs-märken och missfärgningar på just dom sakerna. En risk som är tråkig att ta speciellt när det gäller andras prylar.

Kommentarer

  • isabelle säger:

    Tack för tipset! Köpte tre snygga färger idag och blev överraskad att de var stora flaskor. :)

    2011-12-01 | 17:53:56
    Bloggadress: http://isabellebongcam.blogg.se/
  • me säger:

    Vad roligt, ja precis samma här! Depend släng dig i väggen liksom ;D

    2011-12-02 | 23:07:52
  • isabelle säger:

    Ja det tycker jag du ska! :)

    2011-12-03 | 22:28:52
    Bloggadress: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: