Malin Lidgren

Update

Kategori: Gravid med Jamie

Back at home. Tydligen ligger min livmoder eller något på min blåsa, min ena njure och urinröret så allt kiss har svårt att tränga förbi. Detta gör att njurarna har svårt att göra sig av med urinen och tänjs då ut och det är då jag får ont. Läkaren kunde se med hjälp av ultra ljud att den är något större än de i regel är. (Det är som med tarmarna, man kan skära i dom utan att de gör ont, men när de vidgas det är då vi får ont)
Han har skrivit ut smärtstillande jag kan ta när det sker, men tyvärr kan inget göras allt handlar om att det är trångt inne i magen, men fortsätter smärtan har jag en tid bokad om en vecka igen.

Kommentarer

  • Alexandra- Väntar liten i december <3 säger:

    Åh! vidgat njurbäcken. Det har jag själv stora problem med nu, och njursten. Var på danderyd 3 ggr under ett dygn pga detta och det är hemskt jobbigt att de inte går att göra något åt.. Det ska tydligen inte vara enkelt att vara gravid ;) hehe. Hoppas du känner dig bättre snart. Kram

    2011-11-04 | 18:34:25
    Bloggadress: http://tvablirtredecember.blogg.se/
  • me säger:

    oj det låter inte lätt!! Hoppas jag slipper, jag vill verkligen inte genomgå det. Stackare, hoppas du mår bättre nu?!

    2011-11-07 | 20:08:26

Kommentera inlägget här: