Malin Lidgren

Möt min kärlek

Kategori: Allmänt

John, han är fin han. Min räddare i nöden som fanns där för mig i mina svåra stunder på ett sätt ingen annan kunde. Han visste nog inte om att han hjälpte mig så mycket som han gjorde, och till en början, inte jag heller. Helt plötsligt var han bara där och tog större och större plats i mitt liv och jag i hans. De få träffarna kom oftare och blev en del av vardagen och på så vis gick vänskap över till kärlek.

Och han vet hur man visar de:
  • Varje morgon innan han går till jobbet viskar han ute i hallen att han älskar mig och önskar mig en bra dag, han gör detta även fast att han vet att jag sover.
  • När det är min tur att gå till jobbet på en helg står han i fönstret och vinkar mig hej då.
  • När vi ska sova har han alltid en kroppsdel liggandes mot mig. När jag frågar varför? säger han att han vill vara mig nära.
  • Ofta när han är full, ringer han mig och förklarar sin kärlek eller så bjuder han på en dans och en kärlekssång runt 4 tiden på morgonen. Inte alltid lika uppskattat haha
  • Ofta när han befinner sig någonstans mellan sömn och vaket tillstånd hör jag honom viska hur mycket jag betyder för honom.


Med andra ord har jag det bra, jävligt bra och jag är lyckligt lottad som får kalla honom min, bara min. Du är underbar och jag är så otroligt kär i dig ska du veta.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Malin, å va fint skrivet av dig <3

    Jag förstår hur du känner och jag är glad för er bådas skull. Önskar er all lycka och kärlek.

    Ser fram emot att få hjälpa till och passa eran lilla krabat sen. Kram på dig och hälsa John också <3

    2011-11-25 | 13:55:28
    Bloggadress: http://alvans-rosa-moln.blogspot.com

Kommentera inlägget här: