Malin Lidgren

Update kan man väl kalla det?

Kategori: Gravid med Jamie

Här är ett av fynden från ginakvällen. Jag köpte den i storlek XS för nu vill jag sluta köpa kläder i stora storlekar som jag kanske inte kan ha efter förlossningen. Perfekt till övergången från vinter till vår.
För övrigt så märks det rätt tydligt på bilder och folks kommentarer att jag börjat "lägga på mig" lite mer. Jag har känt mig mer matfrisk den senaste månaden och det har nu gjort så att jag väger 58 kg (befinner mig förövrigt i v.29)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Va fin! vet ni om det blir flicka ellerpojke och har ni några namnförslag?

    2011-11-28 | 18:32:12
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Jag köpte också den där tröjan häromdagen haha! Har på mig den nu. ;)

    2011-11-28 | 20:19:02
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • me säger:

    sanna: Haha bra smak har du iaf;D



    emelie: nej vi valde att inte ta reda på könet, vill ha de som en överraskning. Jag vill gärna att den ska heta Tuva-Li om det blir en flicka, john vill att den ska heta Jamie oavsett kön. Jag fick en knäpp här om dagen och vill om det blir en pojke att den ska heta Prins, men tydligen får man typ inte döpa den till de med den stavningen utan måste då välja Prince, så vi får se om vi kommer kunna komma överens haha.

    2011-11-28 | 21:46:52

Kommentera inlägget här: