Malin Lidgren

Being pregnant...

Kategori: Gravid med Jamie

Nackdelar med att vara med barn:
  • Tuttarna växer så sjukt mycket - Snälla sluta
  • Jag har frktansvärt ont i ryggslutet- Dock inte hela tiden, utan mer stötvis, thank god
  • Urinblåsan känns som att den delar storlek med en tomat- Ett litet glas sen är dags igen...
  • Måste jag ens nämna finnarna?- Kommer det någonsin försvinna?
  • Att jag inte får sola solarium- Jag vill, JAG VILL!
  • Torr som ett rusin- Kan iförsig ha med årstiden att göra?
  • Vardagssaker som att måla tånaglarna eller böja sig ner är en påfrestning
  • Alla sjuka pengar som måste läggas på bebissaker- Dock har vi haft ganska tur med mycket av våra inköp, (men jag är bitter och det finns rum på listan, det hör hemma på listan helt enkelt)
  • Att jag inte ryms i mina gamla kläder- Jag är så trött på min kropp just nu
  • Att inte få dricka alkohol- Oj så länge sen jag fick ta mig ett glas vitt eller en drink
  • Sen måste jag tilllägga min granne Rut här på listan- Jag vet, det har inget med att vara gravid att göra, men hon hör hemma på alla negativa listor det finns!!!


Så här ser jag ut i mina gigantiska bröst, jag HATAR dom! Dom tar över världen, jag vill inte ha dom kvar. Jag vill inte att de ska växa något mer och jag fasar för den dagen när mjölken rinner till och efter förlossningen då magen inte finns kvar för att få min kropp att se något mer balanserad ut.
I hate big boobs.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hahaha. Rut alltså...

    2011-10-31 | 15:27:03
    Bloggadress: http://littlemissvixen.devote.se
  • Alex säger:

    Rut är sjukmänniska som behöver vård och inte bör bo någon annanstans än på ett hem! Jag tar även gärna dina bröst ist!

    2011-10-31 | 18:36:53
  • Anonym säger:

    Haha jag tycker till och med att hon ser läskig ut, tycker inte ni oxå det?



    Haha kom och ta! Det lär väl växa ut ett nytt par om dessa skärs bort med all mjölk jag verkar bära på!

    2011-10-31 | 21:11:44

Kommentera inlägget här: