Malin Lidgren

Den nakna sanningen del 2

Kategori: Gravid med Jamie

Nu startar jag kampen mot dålig hud, jag vet att mycket är hormonella förändringar som "hör" till när man är gravid. Men samtisigt som jag inte vill finna mig i detta så ska jag försöka göra de bästa för min hud. Jag bär väldigt mycket smink på dagarna, tjocka lager de vill säga. Jag har ofta fuskat med att tvätta av mig smink med vanlig pumptvål från rusta för 10 kr så efter min hudanalys vet jag vilka produkter jag "bör" använda. Mina gamla vanor var big no, no's .Så jag blev väldigt lyckligt lottad som fick dessa dyra produkter av nära och kära i John's familj när jag fyllde år.
Prodruketerna jag ska använda mig av
Presentkort som jag också fick. De ska jag använda till behandlingar
En bild utan smink så ni kan se min hud
Närbild på mitt största problem område

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du är fin som du är Malin, men jag förstår dig. Man vill verkligen sminka sig med några kg smink när man får några finnar. Jag har kört med proactive som går på tv-shop du vet? Det fungerar verkligen. Testa det om dom där inte hjälper :) Kram!

    2011-10-20 | 22:26:00
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Jag fick också superdålig hy under graviditeten. Men det visste du ju redan haha. Jag har fortfarande inte bra hy, men guuud vilken skillnad det är ändå efter att Bella ploppade ut. :p



    Tänk bara på att kolla att du kan använda alla hudprodukter under graviditeten.

    2011-10-21 | 07:52:08
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • Tips säger:

    kör clearly gone super bra! går att beställa via internet, finns olika att välja mellan, från kapslar till flytande rengöring till ansiktet :)

    2011-10-21 | 14:43:56

Kommentera inlägget här: