Malin Lidgren

Den nakna sanningen

Kategori: Gravid med Jamie

Här är en bild före jag blev gravid och är rätt ny opererad. Eller egentligen är jag "befruktad" här eftersom jag var med barn när operationen gjordes. (Var dock ovetandes om detta)
Lägg märke till min hy, mina bröst och navel:
Här kommer nu efter-bilderna och jag är nu halvvägs igenom graviditeten, alltså vecka 20.


Vi börjar med min hy: Detta är pga hormoner.
Här är mina gigantiska bröst: som redan växt två storlekar. Jag har fått köpa nya bhar pga mina "nya" som jag köpte efter att jag opererat mig nu är för små.
Sist men inte minst, min navel: Som helt har bytt form, plus fått en tillväxt i form av en "bula" som är så galet mjuk att jag inte kan förstå vad det är. Sen får vi inte glömma den ökade volymen av hår som kommit på hela magen.

Så där har ni den nakna sanningen i bildbevis om vad som sker med min kropp, jag kan bara tänka mig allt som väntar....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahahahaha! Älskar att läsa din blogg, du borde alltid blogga! Jag vill också ha jättetuttarna!

    2011-09-22 | 22:26:52
  • Johanna säger:

    Du är redan en milf!

    2011-09-26 | 09:09:56
    Bloggadress: http://littlemissvixen.devote.se

Kommentera inlägget här: