Malin Lidgren

Jag bjuder på den

Kategori: Allmänt

Jag har nu gått in i vecka 20, kan ni förstå att jag redan har har kommit halvvägs? 50 % pakat och klart! Man kan nog inte riktigt säga så men utvecklad och klar i alla fall. Nu återstår det nästan bara för bebben att skaffa lite mer hull, och kanske en mer passande kropp så den orkar bära upp sitt jätte huvud. Men hela grejen känns konstig för jag har alltid tyckt att nio månader är en evighet plus att alla omkring en som fött barn har ju varit gravida i år och dar innan den där efterlängtade bebisen fått se dagsljus för första gången.
HAHA här ska ni få se på grejer!
Detta är då jag när jag var liten, åh guuu vad jag hoppas att barnet inte ser ut som mig när det kommer ut:


Kommentarer

  • anonym säger:

    Grrr;)

    2011-09-20 | 20:36:48
  • Em säger:

    hahaha alltså bilden <3 jättekul att kunna följa dig här på bloggen förresten!

    2011-09-22 | 05:27:58
    Bloggadress: http://wecanbeheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: