Malin Lidgren

JAG VILL FÖR FAN VETA

Kategori: Gravid med Jamie

Många tankar går till vår lilla ofödda och de flesta är om vilket kön den bär på?! Men som många av er redan vet, så vill jag så gärna att om det mot all förmodan skulle vara en liten tjej att hon skulle heta Tuva-Li. Men om det är en pojke som det antagligen är med tanke på allas gissningar och känslor som folk har så är de ett litet fotbollsproffs med snopp där inne. Men vad ska han i så fall kallas? Jag tycker det är svårt med namn och inget av de vi pratat om tycks fastna. Jag vill ha de där perfekta namnet. Barnet ska ändå heta det restan av livet och jag kommer säkert säga de där namnet mer än miljarder gånger innan jag kliver över till andra sidan, så JA namn är viktigt.

Kommentarer

  • littlemissvixen säger:

    Tror ni kommer veta vad han ska heta när han kommer ut och ni håller honom :D :D eller hon!

    2011-09-30 | 09:17:49
    Bloggadress: http://littlemissvixen.devote.se

Kommentera inlägget här: