Malin Lidgren

Refreshing

Kategori: Gravid med Jamie

Jag känner mig FRESH! Jag har rakat allt man kan raka, smörjt in min torra russinkropp med olja, lagt en ansiktsmask, schamponerat håret två gånger och avslutat med en hårinpackning och sist men inte minst klippt alla mina tio.
Om vi lämnar min hygien och pratar om min kagge istället så är det många kunder som har börjat yttra sig om vilket kön vårt barn skulle ha med tanke på hur min mage ser ut. En tjej sa senast igår: Du väntar en pojke så du vet och tro mig jag vet vad jag pratar om. Så de är bara att tacka och ta emot för den informationen och sen får framtiden visa om hon hade rätt. Vad tror ni att jag bär på?

Kommentarer

  • littlemissvixen säger:

    Jag tror att det är en tjeeeej!

    2011-09-29 | 10:03:09
    Bloggadress: http://littlemissvixen.devote.se
  • me säger:

    haha stumpan då är du nog den enda ;( jag som inte har något bra kill namn;O

    2011-09-29 | 21:00:19
  • Thowe säger:

    Haha vafan! Jag hade blivit galen på främlingar som kom fram och berättade som om de visste, vilket kön det var!

    2011-09-29 | 22:19:13
    Bloggadress: http://thole.blogg.se/
  • me säger:

    haha ja det är lite svårt att veta hur jag ska reagera, förväntar dom sig ett tack för upplysningen då eller till svar ;D

    2011-09-29 | 23:20:35
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Haha om ett par månader kommer du inte kunna raka dig muahhaha.. så passa nu :D

    2011-10-02 | 22:25:57
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
  • me säger:

    haha det där ju där du kommer in Sanna, vad annars har man vänner för? ;D

    2011-10-03 | 16:14:53

Kommentera inlägget här: