Malin Lidgren

Utkast: Sept. 10, 2011

Kategori: Allmänt

Dagen till ära så ska jag och mina kollegor Therese, Sara och Christina och våra pojkvänner äta middag och dricka lite gott ihop för första gången, det kommer bli så kul och jag är på strålande humör! Vad kan gå fel liksom?!

Aja har inget att tillägga är bara så pepp!

Bilden har inget med kvällen att göra. Men jag känner mig så klumpig och stor hela tiden, att jag ska växa och gå upp i vikt för varje dag som går är svårt för mig att förstå. Jag vet att det hör till, men min kropp förändras för varje dag. Den är inte sig lik helt enkelt. Allt från finnar på armar och bröst, gigantiska bröst, min navel lever sitt egna liv, mina bröstvårtor ja hela köret har satt igång. Jag säger det igen, huvudet hänger inte med i den takt som kroppen förändras. Förändringar kan vara skrämmande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: