Malin Lidgren

iDAG ÄR DET INTE VILKEN DAG SOM HELST, UTAN DET ÄR MIN FARS FÖDELSEDAG

Kategori: Allmänt

Idag fyller min käre far hela 63 år, det ska firas hemma på skalvägen. Pga att min mamma opereade sin högra arm för två dagar sedan så kan hon i princip inte göra något alls. Hon kommer gå fastspänd i en sele i ca 8 veckor dygnet runt och efter det börjar rehab. Min uppgift blir att hjälpa till mer så dagens to do blir:

  • Hjälpa mamma tvätta håret
  • Ordna med pappas present
  • Åka till Ica och handla mat
  • Laga mat till 8 personer
  • Hämta upp John och svänga förbi systemet
  • Fira

Här är några passande bilder där min pappa har varit med:
John och pappa på båten
Vår båt: den köptes när jag låg i magen, men nu 21 år senare sitter jag där med ett barn väntandes i magen istället.
Emlan var också med på en tur



Jag fanns också på plats men här är en bild från ett annat tillfälle i en annan båt

Det går fortare än man tror




Kommentarer


Kommentera inlägget här: