Malin Lidgren

Vad är en blogg utan bilder...

Kategori: Gravid med Jamie

Idag stod mammagrupp på scheamt så från 8:15-11:00 befann jag mig instängd i ett rum fullt av hormoner, stora magar och frågor från blivande mammor. Ah ett rum fullt av olika varianter av mig själv helt enkelt. En kul sak var att en tjej kom fram till mig och sa att hon kände igen mig från MQ, jag hade hjälpt henne för ca 4 veckor sen med kläder som hon kunde gömma magen med. Men annars kände jag inte igen någon och vi alla var i samma vecka mer eller mindre. Men tro det eller ej jag var näst minst i omfång på plats och min bebis var beräknad någon dag innan de andras. Så nu känner jag mig inte lika stor och klumpig längre...jag måste bara tänka; andra har det värre.

Kommentarer

  • .. säger:

    sexy mama

    2011-09-25 | 12:51:46
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    snyggo!

    2011-09-27 | 08:35:43
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: